Torsdagkväll AWESOME!

JEK! kvällen har varit awesome!
Var på Palmcrantzskolan på mösspåtagning och fick god mat och roligt sällskap! Det som bjöds på var lax till förrätt fläskfilé till huvudrätt och till efterrätt fick vi jordgubbar och aprikos med någon röra imitten! samt ÖL!

När allt var klart på Palmcrantz så åkte jag bil ner med Lovisa till marité! Där var det göttans och jag träffade legenden Per Näslund som gick runt minglade med alla personer, MYCKET TREVLIGT var det!:)

Efter att vi hade varit på Marité så gick jag och Olof upp till G3 och där var det riktigt mycket studenter riktigt roligt att se så pass många vara ute! Kul att det var många ute på en regnig dag! eller hur? :) kan till lägga att jag Julia och Olof gick till subway och käkade flera fet mackor!! göttaaaaaaaans!  

Innan jag begav mig hem så träffade jag Rickard och Sophie som virrade runt på stan, riktigt sköna personer tycker jag! 

TACK FÖR EN RIKTIGT TREVLIG KVÄLL ALLIHOP! IMORGON, FREDAG! FESTTTTTTTTTTTTTTTTTTT ;pPpPpPPpPPPPppP

Kommentarer
Postat av: sophie mervald

sköön fisken

2010-05-29 @ 18:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0